1:a September <3


Hej på er!

Ja idag är det första september och det kunde väl inte bli en bättre början på denna månad med detta underbart fina väder som vi fick! :)

Jag kände verkligen att jag velade ut och ta en promenad så jag sa till Benny att vi kunde ta oss en promenix upp och hämta Saga när hon slutat skolan.
Vi tog med oss kameran också i fall att vi skulle känna för att ta några fina bilder. Vi knäpper alldeles för liite kort tycker jag. Det var mer förr.

När det var dags att hämta Saga så satte vi på oss skorna och begav oss upp för den stora backen som leder upp till skolan.
Ja så är det. Vi bor perfekt och väldigt nära skolan. Det är bara en plågsam uppförsbacke, över en väg där dom har satt upp blinkande skyltar när man går över och så är man där :)
Konditionen är absolut inte på topp nu kan jag säga haha. Både jag och Benny flåsade oss upp för backen, den som vi nästan sprang upp för med Saga sittandes i barnvagnen när hon var mindre :)

När vi kom upp till skolan så möttes vi av denna syn



Haha ja dom två bästaste vännerna låg och solade :D Visst är dom söta?


Efter att ha hämtat Saga så gick vi en promenad över "gula bron" och hem igen och det blev en hel del bilder tagna. Promenaden som man kan gå på ca 5-10 min beroende på hur fort man går tog ca 1 timme tror jag :)


Här kommer lite bilder ifrån våran "korta, långa" promenix



























Det vart många fina bilder och det var helt rätt att ta en promenad idag. Helt underbart skönt och strålande väder med mina 2 älsklingar och den 3:e på väg <3


Hoppas att eran 1:a September också varit riktigt fin!
Kramar :)


Kommentarer
Postat av: therese

Jätte fina bilder på er!! Å jag ser att du kunde ha en tröja iallafall- den passade dej mkt bra! =)

2010-09-01 @ 23:06:05
URL: http://theresevarld.blogspot.com

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0