"Världens bästa bilförare"


Good morning.

idag fick jag höra att jag är världens bästa bilförare :D
Jag förstår inte hur vi lyckas egentligen men vi är alltid dom sista som kommer till skolan.. Det spelar ingen roll om jag lyckas kliva upp 5 eller 10 min tidigare än vanligt. Jag står ändå och stress skalar och skär upp det där äpplet samtidigt som jag säger åt Saga att sätta på sig ytterkläderna, ner i väskan med fruktlådan, skynda ut i bilen och när jag väl lyckats lirka in min klumpiga stora kropp i bilen så kollar jag på klockan 7:58 !! Den står alltid på 7:58 !!
På med bälte och gasen i botten haha. Det är då hon klämmer ur sig "jag har världens bästa bilförrare"
Jag vaggar mig så fort jag bara kan med Saga in på förskolan och det ilar sådär småont i bäckenet så det känns som att bebisen försöker trycka sig ut.. Pussar och kramar om henne och när jag är på väg ut ur dörren så säger hon det igen "mamma glöm inte att du är den bästa bilföraren" så himla söt :)

Jaja mina mornar ser precis likadana ut fram till det att jag kommer hem igen. Tog reda på disk och torkade bänkarna i köket och så bäddade jag sängen och nu sitter jag för att samla lite kraft till dammsugningen som skulle blivit av igår :)


Jag satt och kikade ut igenom fönstret vid frukosten och tänkte på hur fort det går egentligen. Träden som var fyllda med löv i alla möjliga färger för bara en vecka sen känns det som. Dom står där ute nu alldeles kala, gråa och tråkiga. Allt ligger nu på marken.  Eller ja inte alla träd är kala men dom flesta är ju det nu..





Ha en bra dag!

Kramar <3


Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0