Vardagen är tillbaka...


Godmorgon på er och hoppas att ni sovit gott.
Nu är vardagen här för min del igen. Saga  har ju varit hemma i nästan 2 veckor eftersom att hon fick vattkoppor. Nu är det ju bra igen och det var dags för skola idag så nu var det bara att kliva upp på morgonen igen när klockorna ringde :)
Eftersom att det var jag som vaknade först som vanligt så klev jag upp och bakade lite scones till frukosten.

  


Sen var det bara ut och skrapa rutorna *suck* Det var sån där frost som verkligen satt fast på rutorna. Tror att det tog en kvart eller nått sånt att skrapa dom och inte är det så lätt heller med en stor mage som är ivägen..
Jag skjutsade också ner svägerskan på vårdcentralen och sen var det bara att åka hem i värmen igen och ta det lugnt och vila magen lite. :)
Tänk att snart är det snö också som man ska slira runt i.. Brrr, det som är mysigt med vinter är att få sitta inne i värmen och mysa tycker jag :D

Tro vad man ska hitta på idag då??


Kramar <3



Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0