Tack mamma, en riktig mormor ! :D



                          

Den här pläden är alldeles underbart mjuk, skön och go och den har mamma stickat åt det kommande barnbarnet nr 2 :)

Det blir nog varmt och skönt med den i vagnen! Jag bad om att få en sån jag också men då flämtade hon till på  ett sätt som jag tog som ett nej hahaha :) Undra varför? :D
Hon stickade ett par sockor åt mig för flera flera år sedan.

FAVORITSOCKORNA!!




Jag har aldrig varit så kär och beroende någonsin som i mina favvosockor haha :) Men tyvär så har dom ju gått i graven pga att dom är såååå himla utslitna.
Jag började ha dom på mig sena hösten och sen varje dag fram till våren haha. Jag kunde inte leva utan dom. Så tjatat och tjatat det har jag gjort på min mamma om ett par nya men hon säger bara att hon inte kommer ihåg hur man gör..

Dom är ju så perfekta lixom. Dom är snygga och sitter huuuur skönt som helst och så är dom gjord att man ska ha dom utanpå byxorna... därav det vida skaftet..

Förra hösten fick jag mig ett par nya sockor, i ungefär samma stuk fast via en arbetskompis till mamma så nu har jag ju ett par nya favvosockor som jag kommer att använda tills dom också är  helt utslitna! :D
Sen antar jag att jag får lov att lära mig själv att sticka för att få ett par nya för av mamma verkar det ju inte komma några nya ifrån..
Jag brukar jävlas med henne och fråga när hon ska börja sticka nya haha... Den frågan har hon ju nämnligen fått ett par gånger då :D


Jaja mamma du är duktig ändå!! :D
Och pläden vart ju alldeles underbar som sagt... Så tack ännu en gång!!

Kramar <3


Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0