Tack älskling <3


Hej på er..

Efter att ha hämtat Saga i skolan idag så åkte vi in till mora en sväng för att kika.. Jag hade inte någon som helst plan på att köpa något utan jag tänkte bara att vi skulle komma iväg en sväng och kika lite för att hitta på något. Vi gick in på H&M och det första jag såg när jag kom in var jackan som jag kikat på på H&Ms hemsida. Nu hade dom alltså fått in den så jag röck åt mig 2 stycken på en gång för att prova. En i strl S och en i strl M.  I föregående inlägg så ser du hur den ser ut..
Jag provade i den gröna färgen och provade strl S först som jag var helt säker på att jag inte skulle kunna knäppa igen MEN HERREGUD!!!
Den gick igen och jag kan tom växa i den, så jag kan ha den graviditeten ut och efter. Den är ju vid i modellen eftersom att det är en parkas som ska dras åt i midjan men nu kan jag ju ha den "ej åtdragen" och så kan jag dra åt den så att den sitter finare efter graviditeten..

Med andra ord så passade den jättebra och jag vart riktigt possitivt överaskad över att den var så fin som den var..
Då visste jag att jag kunde köpa den sen. Hade inte riktigt råd nu kände jag. Jag ska ju på barnprylsförsäljningen i morgon också.. :)

Men jag har ju en underbar pojkvän!! På måndag firar vi 9 år tillsammans så jag fick den som en present :) Men det blev den svarta i alla fall och inte den gröna..
rörd vart jag tom så att jag fick lov att gå en runda i affären för att mina små tåriga ögon skulle torka..
Jag blev verkligen superglad. Att känna att jag inte behövde att oroa mig för hur det ska gå nu i kylan utan jacka eller tjocka tröjor som passar längre.
Det var faktiskt en ren glädje och lättnad och gladare kunde jag inte bli!! :)


Så tack älskling ännu en gång!!!




Nu vilas det i soffan efter maten. Stekt korv, potatis och morotsstuvning blev det idag..


Kramar!!


Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0