Städar och tvättar...



Hej på er.

Har dragit på mig paltorna och tagit tag i tvätt och städ här hemma. Har tvättid ute i tvättstugan idag vilket inte är ofta. Brukar tvätta inne och hänga upp annars eftersom att jag har egen tvättmaskin inne :) Har dragit ur alla sängkläder och ser till att ALLT blir upptvättat idag.




Saga har varit snäll och hjälpt mig rensa två skåp i köket också. Eftersom att det var lite krångligt för mig att ta mig in i dom och böja på mig så plockade hon ur och gav mig, jag gick igenom allt och Saga ställde tillbaka det fint :)
Hon var glad att få hjälpa till och jag var ju också såklart överlycklig att hon velade hjälpa till..
Så nu ska vi åka ner på affären för att köpa oss lite lördagsgodis som en fin belöning till våra insattser här hemma :D

Idag har vi blivit bjudna på mat också :P
Svärmor ringde och sa att vi var bjudna på tacos!! Det tackar man ju inte nej till... Gud så gott det ska bli..

Bebisen rör på sig för fullt idag :)
Det är väl antagligen för att man har saker att göra, jobbigast då... Det är nog jätte trångt där inne nu, så minsta lilla rörelse käns ju.. <3


Ha en fin Lördag!!
Kramar <3



Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0