Packa!??


Ja det börjar väl bli dags att packa lite så att det är klart till den dagen det bär iväg till bb :)
Skötväskan är packad med diverse babykläder, blöjor, våtservetter, salva mm. Men vad ska jag ha med mig då? Och Benny? hmmmm tänker så att det knakar..




När jag väntade Saga så tänkte jag inte alls. Då hade jag endast packat skötväskan med kläder och diverse till henne men inget till mig själv haha. Vad tänke jag då?
Jag fick lov att sätta på mig Bennys kläder efteråt så jag var ju lagomt snygg :D
Nu vet man ju att det behövs en del saker.

Men vad ska jag ha i min väska??

Har ni några förslag?
Är det något som kanske är ett måste?
Komentera gjärna och ge tips :) Jag behöver lite av det känner jag :)


Kramar!! <3



Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0