Mysig morgon..


Vaknade upp av att Saga väkte mig påklädd och klar för skolan "mamma hejdå, nu ska jag och pappa gå och jag vill ha hejdåkram" :)

*mysigt*

Första morgonen som jag fick ligga kvar i sängen och bara mysa. Dom gick iväg till skolan och jag låg i sängen och kikade på nyhetsmorgon..




Nu var det ju inte direkt en sån här underbar frukost jag fick men fruksot på sängen det fick jag när han kom tillbaka <3
Vi låg kvar båda två i sängen ett bra tag sen blev det en dusch och nu sitter jag och bara njuter av tillvaron. Han har tom dragit fram dammsugaren precis och ska dammsuga :)

Kan man ha en bättre morgon??
Jag säger då bara det att såna här mornar har jag gärna flera av haha.. Hur underbart som helst!

Idag ska jag spå mig :) kl 16:00 ska jag och mamma iväg och spå oss som vi brukar göra. Det ska bli riktigt spännande och det känns att det behövs nu.. Att få veta lite om vad som kanske händer framöver..


Ha en bra dag..
Kramar <3


Kommentarer
Postat av: therese

Så kul att bli spådd :) Jag törs inte jag- vet inte om jag vill veta ens :)

2010-10-08 @ 12:03:35
URL: http://theresevarld.blogspot.com

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0