kökstök..


Idag har min dag spenderats i köket. Bakade som sagt scones till frukost. Efter att ha lämnat Saga så blev det att ligga och vila på soffan ett tag vilket jag kände att det behövdes.
Sen fick jag något ryck att baka kokosrutor eller vad dom nu heter :) Alla säger ju olika och sen slängde jag ihop lite sjömansbiff i en gryta som fick stå och puttra sig riktigt goood :P

Nu ligger jag på sängen och vilar här i stället haha. Det är en segdag idag känner jag. Jag har inte ens sminkat mig eller gjort någon annan nytta än att vila och stå i köket.. Men det är skönt med såna här dagar också.. Bara vara hemma och ta det lugnt och slappa osminkad i mjukiskläder och håret lite ruffsigt uppslängt i en tofs som sitter på sniskan utan att känna måsten och stress och att man ska hit och dit.

Vi får väl se om dagen/kvällen fortsätter i samma anda eller om det vänder. Det vet man ju aldrig.


Take care!!
Kramar <3
 



Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0