Höstlov och julkula??


God morgon!

Första morgonen på höstlovet och man fick sova lite längre och så var frukosten dukad :) Kan inte klaga på sånna mornar. Ja Saga har ju sitt första höstlov nu. Tidigare har hon ju gått på dagis och då har hon ju varit där när jag jobbat men nu har hon fått sitt första lov. Hon har ju inte haft sommarlov heller någon gång eftersom att jag och benny jobbat.
Skönt med looooov :)



Jag var in på dollarstore här om dagen och köpte på mig 3 såna här :)
20:- st så då kunde jag inte låta bli faktiskt. Hängde upp en i sovrumsfönstret och den lyste riktigt mysigt. Jag får se vart jag ska sätta upp dom andra 2, jag har 2 olika ställen jag funderar på :S
Det är ju en julkula och passar kanske mer in på vintern men den lyste ju så mysigt och jag tyckte att den passade in ändå.. Den är ju inte färgad i rött eller något liknande i alla fall :)


Nu är vi klara för att bege oss in till mora en sväng..

Ha en bra dag!!
Kramar <3



Kommentarer
Postat av: therese

Inget långt hår på Linda :( Men fick se bild.



Vad gör ni annars denna lördag?



Skönt med höstlov, för både dej och Saga :)



Kramar.

2010-10-30 @ 21:54:10
URL: http://theresevarld.blogspot.com

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0