För mycket av det goda...


Ja herregud vad jag har fikat idag.. Känslan är bläääää men jag kan ju inte låta bli heller. Efter att ha lämnat Saga i morse så hade vi tvättid så allt som behövdes tvättas tvättades upp så det var skönt. Sen kände jag för att fika. Bakade ju kokosrutor igår :P
Jag och Benny satte oss och fikade lite. Julmust, kokosruta och pepparkakor haha. Jag fick ju bara lov att köpa julmust och pepparkakor nu när det kommit ut i butikerna, det är så himla gott och st'mningen blir ju så mysig på något sätt :D

Kl 15:00 var det dags för föräldragrupp så jag åkte ner på den. Åt ju såklart mat innan så att jag inte skulle hungra ihjäl :) Kan ju vara kul med föräldragrupp men Benny velade inte följa med. 2 timmar höll det på och det var trevligt, vi var väl 6 blivande mammor och 3 pappor som deltog. Där blev det ju också att fika. Pistagelängd, kaka och saft.

Eftre att ha kommit hem igen så kom svägerskan på besök och hon hade gjort en ananaspaj vilket jag aldrig smakat förut men det var inge vidare tyckte jag. För sött för min smak så efter att ha ätit upp min bit så fick jag ju lov att ta en kokosruta för att smöklökarna inte skulle få en chock av sötman ifrån pajen. Julmust återigen till det haha.


Nu sitter jag i soffan lagomt äcklad av allt sött som jag har fått i mig idag!! Det käns absolut inge bra att ha fikat så mycket men vad ska man göra när det står framför en och man bara "måste" ha en bit och smaka... Nej nu måste jag försöka hålla på mig. Det är varken braa för mig eller bebis, jag ska äta frukt i stället som vi har så mycket utav.

Nu ska jag nog ta en nyttig kvällsmat sen så att jag känner att jag fått i mig något bra i stället :) och snart är det bonde söker fru..


Trevlig kväll!!

kramar <3




Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0