fönstertittare...


Ja jag var nyss en liten fönstertittare...



Jag hörde fullt med ståhej utanför så jag gick in i Sagas rum och kikade ut igenom fönstret och såg barnen hoppa för fullt i en lövhög. Dom krattade ihop den och  så stog dom på rad för att hoppa :)
Kommer själv ihåg hur kul det där var med löv....
Tog en bild på dom genom fönstret så inte blev det någon bra bild och när jag gick ut för att få en bra bild, ja då var dom ju borta..

Saga är på kalas hos en som bor här på området. Parolina heter hon men hon flyttar nu så jag vet inte om dom har som ett "avskedskalas" nu då.
Den lägenheten som dom flyttar ut ifrån ska Sagas faster flytta in i nu på söndag, så Saga kommer nog att springa där en del :)



Nu har jag en babysitter!!!
Köpte den idag. Så tack Malin :)
Nu står den och väntar till bebisen ska ligga/sitta där i.. Jag längtar så otroligt mycket! Men det står inte på nu. Nedräkningen har börjat..

Sitter i soffan och bara jäser just nu. Saga är ju ute och leker och Benny är borta och jobbar. Dammsuga skulle jag göra idag men jag tror att jag har gjort allt annat städ i stället och skitit i dammsugningen fast det är det som behövs haha.
Efter att jag åt mat så tappade jag helt stinget och orken att göra något. Istället sitter jag framför datorn och irriterar mig smått på att jag inte kan ha datorn på något bekvämt sätt. Har jag den på benen så ser jag inte tangenterna när jag skriver pga att magen är ivägen haha och lägger jag upp den på bröstet så är ju tangenterna för nära för att jag ska se vad jag skriver... Jag har en liten mini-pc så är den för långt ifrån så blir ju bilden alldeles för liten.. Haha vilka bekymmer va??
Jaja det blir väl att dammsuga i morgon i stället. "ingen brådis lixsom" :)

Men det är väl en jobbig känsla när man vill göra något men inte orkar. Hur gör man då?? Några förslag??

Kramar <3


Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0