En ensam kväll..


Har tänt lite ljus och sitter och tittar på IDOL i min ensamhet.
Saknar Benny otroligt mycket... Han blir ju borta längre än vad han skulle.. Annars så hade han kommit hem nu sent ikväll/natt men istället för att komma hem och vara hemma lördag och stressa iväg söndag igen så blev det så att dom stannar till muren dom bygger är klar, vilket är nästa vecka någon gång..

Saga har haft tråkigt hela dagen och velat träffa sin faster. Hon har tjatat och tjatat och tillslut så åkte vi ner till farmor och faster  så skulle hon få följa med dom upp till torsmo en sväng. Jag valde att stanna hemma och kika på IDOL.. Hade varit mysigt att följa med också såklart men nu blev det som det blev. Det kan  vara skönt att vara ensam också men samtidigt så är det ju så himla tomt och tyst och saknaden efter mina 2 hjärtan i livet är alltid stor när dom inte är här :)



Tittar du på IDOL? Har du någon favorit i såna fall?
Jag gillar Olle. Fastnade för honom första gången han sjöng i programet och så tyckte jag att han var så jäkla lika Jaquin phoenix!!!



Helt otroligt likt är det ju.. Vad tycker du??
Har ni sett "Walk the line" En av dom bästa filmerna jag sett, och så älskar jag ju johny cash också så då är det ju inte svårt att inte älska filmen som ärr just om hans liv! :)
Så om du inte sett den så se den!!


Trevlig fortsättning på denna kväll!!
Kramar <3




Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0