Bonde söker fru :)


Kollar ni på bonde söker fru??

Det gör jag haha. Jag trodde aldrig att jag skulle börja titta på det men fastnade i det för två år sedan och är nu torsk.
Har ni sett reklamen som går för vad som ska hända i nästa avsnitt?? Haha jag skrattar varje gång, dom har verkligen lyckats klippa ihop det så att dom verkar dumma och knäppa hela bunten + att dom ser ju så roliga ut allihopa också :D




Ja nu är ju hösten här med alla program som ska ses :)  Jag har väl inte så där väldans många som jag förljer, har aldrig riktigt varit någon som följt program men det blir mer och mer tycker jag..
Det är ju lite roligt också.


Vilka program är du torsk på?


Saga har sin vän Emma här så jag har lagat lite mat och till efterrätt så fick dom glass :) Ja jag tog lite glass jag också... Har ni sett att ohoj som är märket på strössel och såser till glass har kommit ut med saltlakrits strössel och saltlakrits sås!! Jag älskar saltlakrits och på sommrarna när det är dags för mjukglass så blir jag nästan grinig om dom inte har saltlakrits strössel haha..





Ja jag fick ju självklart lov att köpa strösslet.. :D Riktigt gott var det men det är ändå godast på mjukglass..
Nu ska vi ta oss en tur bort till mamma, så blir det nog att titta på bonde söker fru där borta och en kopp te.

Trevlig kväll.
Kramar <3


Kommentarer
Postat av: Matildan

jag fullkomligt älskar bonde söker fru!! jag fatnade för det förra säsongen då min moster var med, och då var jag ju självklart lite partisk, hehe.

Men den här säsongen verkar bli jätterolig!!

Speed daterna igår var ju hysteriskt roliga att kika på, hahaha!!!

Hejja bönderna!

2010-10-14 @ 10:35:14
URL: http://matrulsans.blogg.se/
Postat av: Matildan

Ja men eller hur?! De grabbarna verkade ju vara helt bakom flötet, haha!!

Min moster dejtade bonden Janne förra säsongen, hon heter Josse, ifall det ringer nån klocka? Hon var med på hans gård och åkte ut som "trea".



Kramis

2010-10-15 @ 06:27:04
URL: http://matrulsans.blogg.se/

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0