Barnprylsförsäljningen!


Ja idag blev det en tur till den populära barnprylsförsäljningen.. Vi klev upp i tid och gjorde oss klara och så åkte vi bort med Saga till morfar eftersom att jag gärna skonar henne ifrån att följa med haha. Det är ju kaos oftast och hur mycket folk som helst och säkert inte det roligaste för ett barn.

klockan var 9:30 när vi lämnade av Saga och jag kände att det var skönt att vi var ute i tid. Det är som sagt en väldans kö innan dom öppnar och så ska man hitta parkering. MEN. Ja då ska det tas en kopp kaffe osv innan man ska åka så jag blev ju lite stressad i alla fall.
Jag såg framför mig hur lång kön var och att det skulle stå bilar efter hela vägen ner för skeerbacken så att vi skulle få långt att gå.. haha
Vi var där kanske 5 min innan öppning, parkering var inget problem men kön!! Ja den var definiyivt så lång som jag trodde att den skulle vara..



När jag tog bilden så hade vi gått mer än halva kön :)
Men jag tog det lugnt ändå.. Jag var inte ute efter något speciellt. Eller jag velade kika på en babysitter men dom som fanns tyckte jag såg så tråkiga ut eller gamla och rappliga så då fick det vara.
Jag stog och kikade på babykläder först och efter ett litet tag så säger Benny som stått och kikat mot Sagas avdelning att det nästan är slut på byxor åt Saga om vi ska köpa det.. Jag säger lungt "nej men du måste se fel så fort går det då inte." Men när jag kikar dit så mycket riktigt så är det nästan rensat! Benny berättade att det tydligen varit någon som bara ställt sig och slängt i högar med jeans osv i stora ikeakassar haha..

Jag hittade inte alls så mycket som jag trodde. Men jag kände samtidigt inte för att stressa och rota och stå där i timmar..

                                                 

Jag hade med mig en IKEAkasse och den blev väl halvfull ungefär.




Till Saga hittade jag 1 par jeans, 3 par huvtröjor, 1 par täckbyxoer och en jacka och till bebisen hittade jag en lurvig, skön och go tröja med öron :) Ett sett med tröja och byxa och ett par jeans..

214 :- totalt och allt var i superfint skick.
Jag är nöjd även om det inte blev så mycket.. är inte ofta som man fyndar för så bra pris :)


Jag har precis tagit ut en äppelpaj ur ugnen.. Haha Benny har tjatat varje dag sen jag gjorde äppelpaj sist att jag MÅSTE göra en till!
Den vart verkligen populär och han sa att det var den godaste han någonsin ätit! Godare är godis och något annat jag bakat haha.
Det var väl sött? Ett väldans bra betyg måste jag säga.. :)


Ha en fortsatt bra dag!
Min dag fortsätter med att äta lite äppelpaj och så är vi bjudna hem till mina föräldrar på köttfärslimpa *mums* Benny och pappa ska väl titta på antingen fotboll eller hockey. Och sen blir det nog hem och kika på en film..
Idag är det lördag :) Glöm inte det haha..

Kramar <3


Kommentarer
Postat av: Malin O

Vi har en snygg (tycker jag iaf ;p ) babysitter som ni kan få köpa billigt om ni vill. Köpte den till Lava så den är 3 år - nyare modell som är hel justerbar i rygg samt fötter, går att ha i gungläge alt låst. Ljusgrön å brun i fint å fräscht skick =)

2010-10-02 @ 21:27:52
Postat av: Emelie

Jaha men det lät ju bra det :) Vad har du tänkt att du ska ha för den då??

Babysitter är en bra uppfinning tycker jag :D



Kramar!!

2010-10-03 @ 15:45:27
Postat av: Malin O

150 kr =)

(Nypris omkring 400 kr.)

2010-10-03 @ 15:55:53
Postat av: Emelie

Har du bild eller kan fixa bild så får du gärna maila den till mig :)



[email protected]



2010-10-03 @ 16:30:00

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0