9 år tillsammans!


Idag säger jag GRATTIS till mig och min älskade Benny!!

Idag har vi nämnligen varit tilsammans i 9 år!!
9 år som varit givande på många olika sätt. Vi har gått igenom väldigt mycket tillsammans och det har varit en rejäl berg och dalbana ibland. Dom första åren präglades av lite allt möjligt negativ, bla drogberoende, alkoholberoende och spelberonde. Jag har varit en medberoende i alla hans problem, men efter mycket hårt slit, enorm viljestyrka och en oändlig och stark kärlek så har vi vunnit över mycket och dom senaste åren har varit dom bäästa någonsin!! :)


                                 

Idag kan jag inte tänka mig ett liv utan honom.
Vi har en helt fantastisk dotter och ännu en liten trollunge på väg och jag är lycklig, riktigt lycklig.
Familjen och kärleken övervinner allt annat verkligen..




Idag är det våran dag :)

Tiden går så himla fort. Nästa år är det 10 år!! 10 år verkligen!! :) Tro vad vi ska hitta på då då?




Benny JAG ÄLSKAR DIG!!


Kommentarer
Postat av: therese

Grattis till er och till kärleken <3

2010-10-04 @ 12:25:42
URL: http://theresevarld.blogspot.com
Postat av: Anna-Gravid

Grattis får man säga! :-)



Ja det är en fantastisk och magisk upplevelse! Va lyckosamma vi är som får uppleva detta! :-)



Min graviditet har faktiskt varit riktig bra..Lite småkrämpor bara men det får man ta, det hör ju liksom till!



Ja vi tog reda på könet, kunde inte hålla oss! Vet ni? Hur mår du i din graviditet?



kram

2010-10-04 @ 17:15:39
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Anna - Gravid ♥

Va skönt att du också mått och mår bra i graviditeten! Som sagt, små krämpor är ju inget! :-)



Ja herregud..2 veckor till BF idag. Pirrigt men attans så härligt! :-) När har ni BF?



kram

2010-10-04 @ 20:36:14
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Malin O

Grattis till er på er stor dag =D

2010-10-04 @ 21:08:03
Postat av: Anna - Gravid ♥

Samma här! Är mest bara otålig och vill att det ska sätta igång!



Skönt å höra nån mer som gått upp mycket i vikt under graviditet..Hitills har jag gått upp 26 kilo!!

Så man undrar ju då hur stor BEBIS kommer vara?

Mycket av min viktuppgång beror nog på vätska också för jösses va svälld jag är! :-O men jag hoppas det försvinner fort!



Va roligt! Hoppas besöket gick/går bra och att ni mår bra!



Med oss var det/är det bara fint!



kram



2010-10-05 @ 09:36:20
URL: http://annacondas.blogg.se/

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0