1 månad kvar!!!


Idag är det den 24 oktober vilket betyder att det är exakt 1 månad kvar till beräknat förlossningsdatum :)






Så Benny fick ta kort på mig för det + att jag velade visa vad jag shoppade igår haha. Det blev inte så mycket shopping i borlänge. Ett linne och en lång stickade som jag kan ha sen efter förlossningen. Benny fick sig ett par vinterskor vilket var på tiden och Saga fick sig någon leksak. Mamma och pappa var också med och pappa köpte sig en kaffemaskin som man kunde göra allt i, kaffe, te, choklad, latte cappuchino köpte han till :)
Så när vi kom hem så blev det ju såklart att provsmaka. För mig blev det en varm choklad mmmmmm va gott dét var!!! :D
Jag var också in på babyproffsen och hämtade ut en gratis babybox.



En blöjhink, blöjor, rabatter, vanish tvättmedel, amningsinlägg och diverse rabatter :) Perfekt med lite gratisgrejjer..

1 Månad kvar!!
Ja det är helt otroligt vad tiden har gått fort men samtidigt inte.. Men jag längtar så otroligt mycket efter den här lilla knodden men jag känner att jag kommer att sakna magen. Det är ju så mysigt och fint.. :)

Nu ska vi hälsa på våran nya granne "svägerskan" :) Ska se om hon har fått någon ordning. Vi hjälpte ju henne hela fredagen med att flytta, så våran helg har varit fullspäckad...


Trevlig kväll.
Kramar <3






Kommentarer
Postat av: Matildan

Du är så vacker!!

Hoppas ni mår bra allihopa, ser fram emot att träffa den lilla sötgrisen som ligger där i magen!!



KRAM

2010-10-24 @ 21:07:22
URL: http://matrulsans.blogg.se/

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0