Väntar..


Sitter och väntar på att snön ska komma. Den är ju på väg men när kommer den??
Antar att det är för att det var så länge sen som man såg den som man är så ivrig :D


Efter att Saga slutat så satt jag i köket och höll utkik efter att hon skulle komma hem.. Jag var ju såå nyfiken på att se hur det hade gått för henne..
Efter att tag kände jag hur jag lyste upp som solen själv när jag såg min lilla tös komma lunkandes med overallen uppknäppt och ryggsäcken släpandes :)
Jag sprang till dörren och öppnade den fort och sa högt "hej älskling! Hur har det gått"
Allt hade ju såklart gått jättebra bara det att hon höll på att svettas ihjäl haha. Stackars liten men då vet vi ju att overallen i alla fall är varm och go :)

14:45 var jag kallad på läkarbesök. Det kostade inget?? Blev lite förvånad över det men jag fick ju i stället slänga ut pengar på tabletter såklart eftersom att jag tydligen hade urinvägsinfektion..
Usch men nu blir jag ju i alla fall botad..
Mamma ringde direkt efter och frågade om vi skulle med till min mormor. Mamma skulle hjälpa henna att slänga ihop smörgåstårtor så att dom är färdiga att kläs i morgon. Min mormor fyller 72 år i morgon så det blir det att äta smörgåstårta och inte vilken smörgåstårta som helst Världens godaste smörgåstårta!!!
Det finns ingen godare än den som mamma gör det kan jaga lova :D mmmmmm. Kommer att sitta fint i min kista haha.


Trevlig kväll..
Kramar <3


Kommentarer
Postat av: therese

I mora snöar det!!

2010-11-09 @ 23:40:58
URL: http://theresevarld.blogspot.com
Postat av: Anonym

Är det den med morötter,bostongurka,polarbröd hon fortfarande gör? (eller det kanske inte va morötter i)har fått det receptet av henne förut när vi jobbade ihop på hemtjänsten...såå jävla god :) Du får gärna lägga ut det receptet,har tappat mitt.

2010-11-10 @ 08:57:02
Postat av: Emelie

Ja precis! Det är den smörgåstårtan :)

Ja visst är den god... mmm. :) och det stämmer det är morötter i "smeten"

Ja jag ska nog leta fram receptet..



MVH Emelie

2010-11-10 @ 10:10:53

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0