Nu har han åkt!


Så KNIP KNIP KNIP!! haha :)
Det är vad jag säger till mig själv att göra.. Det blev att åka iväg och jobba för Benny i alla fall bara det att det blev framskjutet en dag. Så nu i morse kl 6 for han härifrån och kommer alltså hem i morgon kväll/natt.
Saga är i skolan och just nu har jag tvättid. Ska få allt undantvättat idag vilket är skönt och så ska jag väl dammsuga och lite av varje här hemma "om jag orkar" Det får väl ta den tid det tar, jag blir ju slut i kroppen ganska fort nu.


Tack för era kommentarer och att ni tänker på mig :) Det känns skönt att veta att ni håller tummarna för att det går bra..
Nu kan det ju verkligen ske när som helst men jag hoppas att Benny kommer hem först så får bebisen kika ut när den vill sen. Jag är verkligen jättenervös över att det ska hända något nu och att han missar det hela. Jag behöver honom vid min sida. Är det så att han inte är hemma så åker jag in själv så får jag väl bara vänta på att han ska komma...


Nej nu ska jag fortsätta med mina sysslor så återkommer jag senare.

Ha det bra så länge..
Kramar <3



Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0