Massage = Sammandragningar!!


Jo då. Barnmorskans massage har då fungerat på så vis att jag har sammandragningar nästan konstant och ett ganska så kraftigt tryck nedåt.. :)

HOPPAS DETTA FUNGERAR NU!!

Pappa ringde precis ifrån norge och velade att Benny skulle komma på  jobb. Men GLÖM DET NU!! Haha.
Barnmorskan sa ju att det kan kännas ett tag med sammandragningar och värkar och sen avta men att det kan sätta igång rejält sen.. Hoppas hoppas nu på att det händer något.
Det hon gjorde har i alla fall fungerat. Så här mycket sammandragningar har jag inte haft förut i alla fall.


Håll tummarna nu..


Kramar!! <3


Kommentarer
Postat av: Malin O

Härligt - hoppas det kommer igång nu då =D Hur tar du dig till Falun förresten - har du nån som skjutsar dig?



Pratade lite med Saga på skolan imorse - hi hi, gu så stolt hon är att bli storasyster när som helst, det bara lyser om henne underbart =D

2010-11-30 @ 16:59:36
Postat av: Emelie

Det blir att ringa ambulans. Men vet inte om man får åka ambulans eller sjuktransport.. Det visar sig väl.. Det kanske du vet :)



Ja hon är riktigt spänd och förvntansfull och pratar med magen och pussar på den hela tiden.. Hon längtar verkligen efter att få bli storasyster så det är riktigt roligt :)

Ja nu hoppas jag att jag vaknar upp inatt och att det är dags :)



Kramar!!

2010-11-30 @ 21:41:01
URL: http://vitinspiration.blogg.se/
Postat av: Malin O

Beror på hur pass mkt värkarbetet är igång s a s och hur "generösa" SOS är om de drar ambulans. Även vilken tid på dygnet också tror jag, men om det blir till dagtid så finns bm att tillgå till akuten som isf kan följa med (från gyn) - händer lite då och då vilket ju är en trygghet för ambulanspersonalen som till majoriteten avskyr förlossningslarmen ;-)

Sist jag jobbade så hade jag en till förlosningen men då hade vi med bm - vart dock ingen förlossning... Hade jag gärna haft ;-)



Följer med spänning utvecklingen när det kommer igång å det är dags för er =D



Kram

2010-12-01 @ 12:44:17

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0