Mage mage liten..


Titta vilken liten fismage :)



Och där tyckte jag att jag hade fått en stor mage :)

Nu är den stor däremot! haha..




Bebisen trycker sig nedåt för fullt idag och ibland värker det på bra.. Det är full rulle där inne så vem vet om det sker något nu i natt??
Då kan jag också meddela att Benny just nu är på väg hem. Det var en liten mur dom skulle bygga och dom fick tag på belysning så att dom kunde göra klart jobbet redan idag.. Annars hade dom fått lov att vänta till i morgon.. Känns skönt måste jag säga, nu kan jag koppla av och bebisen får komma när den vill :)

Herregud så kallt det är ute nu!!! Jag som hade hoppats på att barra få vara hemma idag fick ändå lov att ta mig ut i kylan för att köpa mjölk eftersom att herren i huset drack upp det sista i morse tydligen innan han for iväg. Tog då också en sväng förbi mamma och var där ett tag..
Sen var det bara ut i kylan igen och åka hem och då frös jag RIKTIGT REJÄLT kan jag säga.. Fyyy. Mätaren i bilen visade på -11 ute och så blåser och snöar det.. Brrrr.. Det var skönt att komma in i värmen här hemma och tända ljus och slå sig ner i soffan :) Mys....


Nu ska jag kika på lyxfällan och ta mig en smörgås :)
Trevlig kväll <3



Kommentarer
Postat av: therese

Jag har drömt om er i natt. Mest om Saga, men jag drömde i natt att det va klart. Att det blev en pojke, så snart måste jag ta å smsa till dej å höra om min dröm va sann!!

2010-11-26 @ 10:08:46
URL: http://theresevarld.blogspot.com

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0