Ljus med julkänsla..


Köpte ljus med doft som gav riktig julkänsla!



Det luktade verkligen jul men jag kommer inte riktigt på exakt vad det är som doftar..
Så sen när det är julpyntat och fint så ska jag tända dom och bara njuta av doften :) Så ett tips: Spring in på dollarstore och köp på er lite doftannde ljus för 20:- st.
Det fanns andra dofter också som tex nybakade kakor :D

Något som mer ger lite försmak på julen är ju att sitta som mig just nu med lite pepparkakor och julmust och titta ut på den vackra snön :)




ÅÅÅÅ vet ni vad jag längtar efter?!
Jo smörgåstårta!! haha. Det blir nog dagens mat idag :D


Take care! <3



Kommentarer
Postat av: therese

Åååå jag älskar smörgåstårta!! Vill ha...

2010-11-10 @ 12:29:20
URL: http://theresevarld.blogspot.com

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0