Lite shopping...


Ja det blev ju en tur till Falun igår och det var mysigt.
Bara jag, mamma och Saga kom iväg en sväng. Påvägen till falun så frågade mamma om vi inte skulle åka till Sågmyra och kika på lager 157. Varken jag eller hon har varit dit tidigare men har velat flera gånger så nu passa vi på när inga karlar var med och sa neeejj.

Först verkade det ju helt öde att komma till Sågmyra men väl framme vid byggnaden så var det ju fullt med folk och bilar. Inne på lager i57 så undrade vi "hur stort är det egentligen" Det fanns ju hur mycket som helst och billigt!! Speciellt för såna som är "märkesmänniskor" vilket inte jag bryr mig så mycket om men det var ju billiga märkeskläder också med tanke på vad det hade kostat annars...






Saga fick overall, mössa och ullsockor av mormor på lager 157.
Jag hittade fars dag present till Benny där också men det kan jag ju inte lägga upp. :)
Och inne i Falun så blev jag helt kär i ett par stövlar så då kostade jag på mig ett par nya vilket behövdes..
Det blev en tur ut till rusta och sen var vi och hälsade på min kusin Malin och hennes lilla Enya som snart blir 3 år!! :) Vi kom väl ifrån Falun vid 20:00 så det blev en lång dag men en mysig dag trots busunge i magen haha.. Saga var helt underbar.. Jag klagade om ont i fötterna på slutet men Saga klagade inte ett dugg på hela resan..


Nu ska vi ta oss en tur bort till  mamma och ta  en kopp varm choklad och pepparkakor :)

Ikväll kommer älsklingen hem!! <3 *längtar*


Ha en bra dag..
Kramar!



Kommentarer
Postat av: therese

Tack!!



17 dagar kvar, snart har ni er lille kille(?) =)

2010-11-07 @ 22:30:03
URL: http://theresevarld.blogspot.com

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0