Julmys.


Det blev en tur ner på julskyltningen i alla fall..
Saga fick sig en julklapp men det sämsta var nog tomten som delade ut godispåsar. Dom var slut redan efter att kanske 20 barn hade fått. Vi stog där när han började och när Benny gick fram med Saga så säger han precis att det är slut..

ELAKA TOMTE!!
Det var nog det snålaste,nog ser man väl till att man har så att det räcker å blir över. Saga var inte det enda barnet som fick gå gråtandes därifrån. Men hon fick sig en påse av sin faster i stället så det blev ju bra i alla fall då..


Kom hem för en liten stund sen, hem till värmen igen. Det var riktigt ruggigt ute.
Tände lite ljus och slog oss ner i soffan..




Vardagsrummet.



Till vårat fönster blev det mörkröda gardiner som jag köpte på dollarstore. Har haft panelgardiner förut till vårat och Sagas rum men nu fick dom ryka. Tycker inte om panelgardiner.



Saga fick likadana fast vita till sitt rum men då med en röd stjärna.



I köket blev det dom klassiska julgardinerna men jag valde att spara hissgardinerna bakom. Tyckte att det blev bra så... :)


Nu blir det myspys resten av kvällen. I alla fall för min del. Benny la omkull sig på soffan när vi kom hem och skulle "vila" vilket betyder att han sover nu. Saga ligger på Benny och tittar på bollibompa och jag har nyss satt på kaffe till mamma och pappa som kikar förbi snart.
Sen blir det tv, ikväll är det ensam mamma söker. Missade tybär förra avsnittet så jag ska se om jag hinner se det på datorn nu innan men det tror jag nog inte.


Trevlig kväll.
Kramar <3



Kommentarer
Postat av: therese

Så mysigt det blev!!

2010-11-22 @ 13:29:20
URL: http://theresevarld.blogspot.com

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0