Idag ska bebisen komma..


Men ingen bebis än :( Inte det minsta tecken på att något är på g heller tycker jag.
Nej nu får det ta och hända något tycker jag så att jag kan börja röra mig igen. Känner mig bara stor och ivägen, Handikappad, totalt orörlig...
Jag kan ju knappt sitta riktigt utan att det är obehagligt, allt är verkligen obehagligt.



Inga kläder kan jag ha heller haha. Tröjorna sitter så där obehagligt tajt så det blir som klåda på magen. Jag satte på mig en av Bennys t-shirtar här om dagen när jag julpyntade och det var riktigt skönt :)

Idag har jag gått 40 fulla veckor och går alltså in i v 41.. Finns inte så mycket att skriva om bebisens utveckling nu längre eftersom att bebben redan är fullt klar att "levereras" :)
Det är nu bara att vänta och vänta alltså och jag vet verkligen hur jobbigt det är eftersom att jag gick över 6 dagar med Saga..

Benny är hemma än. Det blev framskjutet med jobbet i alla fall så nu vet jag inte när han åker. Kanske i morgon kanske nästa vecka.. Vem vet. Bara jag får ha han med när det är dags  känner jag..

Vaknade vid 4 i morse och låg vaken ett tag utan att kunna somna om. Men det tog inte allt för lång tid  i alla fall. Jag är glad att jag får sova och sover relativt bra om nätterna.. Det är många gravida som har svårt med sömnen sista tiden. Men ändå så är jag trött på dagarna. Fick lov att slå mig omkull igår efter maten och höll på att somna.
Men man är väl ganska slut så här på slutet av graviditeten och jag antar att man behöver vila så mycket som möjligt även om det kan vara svårt..


Jag verkligen längtar nu tills det är klart och vi har den här lilla hos oss  Hon/han? :)


Ha en bra dag!
Kramar <3



Kommentarer
Postat av: Sandra

Åååh! Vad spännande! :)

2010-11-24 @ 09:49:22
URL: http://sandravardag.blogg.se/
Postat av: therese

Så svårt att gissa på din bebis tycker jag!!



Jag tänker på er gumman, att du får ha han hemma då det är dags- han har kanske ingen chans att ta sej hem i tid från norge... Det kan ju gå jätte snabbt... Håller tummarna

2010-11-24 @ 10:16:01
URL: http://theresevarld.blogspot.com
Postat av: lotta karlsson

Hej på dig!! Tänker på dig varje dag och undrar när??Jag förstår att det är jobbigt nu,,önskar dig allt gott och ett stort LYCKA TILL,när det bär av!!Hälsa familjen,,Förresten vad jätte fint du gjort hemma till Julen,,,Love u....Din moster<3 Du är så duktig,,,

2010-11-24 @ 19:12:37

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0