Handling på g.


Sitter och väntar på att klockan ska närma sig halv tre :)
Då ska vi ta oss en tur till mora där vi ska möta upp älsklingen som är på väg hem ifrån norge! Så blir det att handla på MAXI :)
Känner mig redan hungrig men vill inte ställa mig och stressa ihop något just nu och Saga har ju ätit lunch på skolan så hon är ju inte hungrig.
Misstänker att det blir någon slaffsmat idag :P Gott, snabbt men ack så onyttigt haha.


imorse blev det att  slänga runt med snabeldraken en vända, göra rent inne på toa och byta sängkläder och strax innan 10 så fick vi besök av älskade Linda och Liam som var här i några timmar :)
Så trevligt när vi träffas men för sällan.
Det blev att fika och prata vilket vi är duktiga på :D Liam sprang runt med Sagas häst och red för fullt.. Mysigt med lite besök.

Saga kom nyss hem och nu är Emma här också så dom leker för fullt. Emma sitter på en stol framför spegeln i hallen medan Saga sminkar henne och fixar håret :) Dom är ju bara för goa..


Kramar <3


Kommentarer
Postat av: Nina

Tack så jätte mycket Emelie!

Förlossningen gick super bra. Hoppas du får en bra förlossning också. Men de sägs ju att det blir lättare som omfödeska och de stämde verkligen för mig :) De är ju inte långt kvar för dig.. Så spännande! Blir nästan lite avundsjuk fast jag precis har gjort de :O

Ha det så bra! Kram

2010-11-12 @ 07:55:48
URL: http://shinysister.blogg.se/

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0