Grattis mormor!


Ja idag fyller min mormor år så det blev att besöka henne och få lite smarrig smörgåstårta :P



Såååå good!! Det blev en stor bit av den :P



Min fina mormor 72 år! :)



Ett kort på henne i 50? års åldern..



Lillebror, mormor och jag..



mormor och mamma lika som bär :D




Och såklart lilla skruttan min <3

Det är mysigt att  komma till mormor. Jag har aldrig varit in i ett finare hem än hennes kan jag säga. Allt är bara perfekt så det är som godis för ögonen att vara där.
Det är ett hem som taget ur en heminredningstidning. Så mormor kan det där med inredning och allt där till.. Hon är duktig min mormor! Alldeles för duktig nästan haha. Jag önskar att man kunde vara som henne på den biten, All den energi, inspiration, och allt jobb och slit hon lagt ner.
Hon är en stor inspiration och en människa som jag beundrar! <3
Både farmor, farfar och morfar är borta så hon är den som är kvar och jag hoppas att hon blir kvar läääänge till..

Så grattis mormor på din dag igen! :)


Har precis kollat klart på bonde söker fru och nu är det berg flyttar in :) Jag och Saga har ätit lite kvällsmat också och i morgon kommer älsklingen hem!! <3 *längtar*


Trevlig kväll!
Kramar <3


 


Kommentarer
Postat av: lotta karlsson

Hej vackra du!! Fina kort du tagit på er,och fint du skrivit om mormorDu är för gullig,har taggat några kort för dig,,,du gjorde samma sak som mig,knäppte också kort på mammas kort när hon blev 50år,,,,Du är så duktig med din blogg,som jag följer varje dag!! Kram,Love u,,Hälsa,,,Det närmar sig Emelie,,tänker på dig,,Kramelikram<3

2010-11-10 @ 21:41:47
Postat av: Emelie

Tack moster! <3

Ja haha fick lov att ta ett kort på det. Häftigt att du också gjorde det :D

Nej nu är det ju inte alls långt kvar :S Längtar tills det är över och man har den lilla plutten här :)

Kul att du kikar in på bloggen!



Love u! Kramar <3

2010-11-11 @ 07:59:25
URL: http://vitinspiration.blogg.se/
Postat av: lovisa

oh så gott!

2010-11-11 @ 08:38:41
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Malin O

Din mamma liknar verkligen en sköterska som jobbar i Falun som jag känner =) Hajade till rejält först å tänkte "nämen :o " tills jag kom på att hon i Falun ju har kort hår ;-)

2010-11-12 @ 13:56:29

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0