Går det bra mamma??


Vilken underbar dotter jag har!!
Jag hade slängt mig i duschen och hon satt och ritade på sitt rum. Jag tappade balsamflaskan i badkaret så att det lät lite och fort efter det så öppnades dörren och Saga frågade lite nervöst "går det bra mamma?"
Ja, sa jag.. Vadå då?
Nej jag bara undrade för jag blev så himla orolig för att det lät så jag skyndade mig hit så fort jag kunde..

Hur sött är inte det? :) Gullunge som oroar sig så... Då kände jag verkligen hur det värmde i hela själen och tankarna bara sköljde över mig hur lycklig jag är över henne och hur himla underbar och vacker hon är!! <3



Tog nyss en bild på henne när hon satte sig framför mig för att sjunga lite för bebben :)
Det är fullt liv i magen, speciellt när jag håller på med saker så är det precis som att bebisen vill "störa" Sparkar på för fullt så¨allt tar lite extra lång tid. :)
Då fick Saga den briljanta idén att hon skulle sjunga för bebis så kanske den blir lugnare...


Nu ska jag fortsätta med tvätt, byte av sängkläder, dammning och lite till så återkommer jag igen.

Ha det bra så länge! <3



Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0