Fullspäckat schema. :)



Ja sen Benny kom hem så har det bara rullat på med det ena efter det andra.
Idag har vi tex vaknat, skjussat pappa för att göra lite ärenden, Hälsat på grannarna för att ge en liten present och mysa med deras nyfödda lilla Felicia :)
Känns ju helt otroligt att hålla i något sånt litet igen och snart har vi våran här också!! Längtar ännu mera nu :D
Sen åkte jag in till mora för att hämta min älskade vän Jenny som var upp och hälsade på. Det är över ett år sedan som vi träffades sist.



Jag och Jenny i smedjebacken 2008 :)

Eftersom att hon är frisör så klippte hon håret på mig vilket jag vart riktig glad över.. Hon är det bästa frisören jag haft! Nu denna gång och kanske 1 gång till får jag träffa henne innan hon åker!
Hon ska nämligen flytta till Hong Kong 1 år!

Efter att ha skjussat henne tillbaka till mora igen så var det dags för tvättid och så blev det mat! Chili con carne hemma hos mina föräldrar! Hur gott som helst.

Ja det har som sagt varit fullt upp hela tiden :)
Har precis kommit hem och tänt Sagas fina snölyckta som hon gjort..



Nu ska vi spela lite bingo med Saga sen blir det sängen.. Är huuuur trött som helst..


Trevlig kväll!
Kramar <3




Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0