Fredagsmys..


Godkväll.

Har precis kikat klart på IDOL.. Kollar ni på det? Jag tycker att alla fyra är riktigt bra!
Svårt att välja men jag tror att jag tycker att Linea och Olle är snäppet bättre faktiskt. Idag blev det en tur till mora. Jag, Benny, mamma och pappa åkte in och handlade lite och så passade vi på att kika på julklappar till Saga också. :) Efter mora  så blev det mat på bykrogen :) gott gott.

Köpte en amaryllis och en julstjärna men kom hem och hittade ingen kruka vilket jag trodde att jag hade.



Så jag fick knåpa ihop en liten dekoration utav lite olika saker så slapp jag tänka på att köpa en kruka :)

Fick också upp en lyckta i hallen som jag köpte för några dagar sedan.



100:- på dollarstore. Ilbland hittar man riktiga fynd.. Lyser hur mysigt som helst :)


Jaha och ingen bebise än.. Har inte kännt det minsta tecken på att den kan vara på g. men det kände jag inte med Saga heller. Hoppas på inatt då. Har haft en känsla på att den kan komma 27e. Först kände jag 22a men efter att det datumet passerade så har jag känt 27e :)
Ja vi får la se då, den kommer när den kommer..


Nu ska jag bädda ner mig, titta på nyheterna och sen vem som åker ur IDOL...

Hoppas ni haft en fin dag!
Kramar <3





Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0