vilket jobbigt väder.


Klev upp i morse och fick iväg Saga på dagis sen åkte jag hem och tog tag i fönsterputsningen som var väldigt behövlig... Jädrar vad skitiga fönster kan bli. Passade på att byta gardiner i Sagas rum och i vardagsrummet till lite mer sommriga genomskinliga gardiner som släpper in det fina ljuset i lägenheten.
efter fönsterputtsning och en lång varm dusch Emelie=fryslort! så var det dags att hämta Saga.
Vi åkte hem och såklart så skulle hon vara ute och leka, jag satt ute ett tag med henne och så kaste vi lite freesbee eller hur det stavas haha. Sen gick jag in och satte mig en stund vi datorn och det var precis som att någon tryckte på en knapp PANG så blev jag jätte trött.

Vädret har varit riktigt jobbigt idag, det har blåst och och varit vindstilla och solen har lekt kurragömma så ibland har det varit riktigt varmt så man har velat ha endast linne och sen kan det ha blivit hur kallt som helst så man vill sätta på sig både tröja och jacka. Det är ju svårt att veta hur man ska klä ett barn då också tycker jag..

Mat = beställa kycklingsallad :) haha. Jag blev som sagt riktigt trött och hade inte planerat någon mat så det blev helt enkelt en kycklingsallad som jag och Saga delade på (perfekt) vi blev proppmäta båda två :)

Jag saknar Benny riktigt mycket...





<3 <3 <3 <3 <3 <3 Min fina älskling som alltid finns där och förstår mig på alla sätt. Min själsfrände, min andra hälft, min bästa vän! 8½ år tillsammans och för varje år som går så blir det bara finare och finare, bättre och bättre! Nu ska vi ju ha vårat 2:a barn, ett till underbart kärleksbarn!
Benny jag älskar dig av hela mitt hjärta! <3 <3 <3 <3 <3 <3





Kommentarer
Postat av: lotta karlsson

Guuuuud vilka fina ord,blir alldeles rörd!! Fint skrivet av dig!!Du är väl för UNDERBAR;;Sov nu så gott och dröm fina drömmar,kram till dig och Saga!! Love you Din moster <3 <3

2010-05-25 @ 22:12:52
Postat av: lotta karlsson

PS,,Förresten vad fina ni är på korten!!

Puuuuusss<3 Moster igen<3

2010-05-25 @ 22:14:25
Postat av: Emelie

Tack moster. <3 Ibland så måste vi ju få ut våra tankar och känslor, det är egentligen ord som vi säger allt för sällan. Vi tar vardagen som den är oftast utan att påminna våra nära och kära om hur mycket dom egentligen är värd för oss.. Gonatt och sov så gott du med och hälsa familjen!! Love u.. kramar <3

2010-05-25 @ 22:29:39

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0