Vilken födelsedag.


God förmiddag gott folk!

Här kliver man upp 07:30 för att äta frukost och vad möts man av? Jo det SNÖAR och ligger vitt på marken överallt.
Fyyy vad tråkigt.. Men men jag fyller ju år idag så då ska man väl inte klaga haha :)
Saga skjutsade vi upp på dagis sen vart det att komma hem och lägga sig en stund i sängen igen och titta på nyhetsmorgon. Skönt att bara ligga och kika på tv och vila lite extra ibland..

Kalas och presenter är redan avklarat så idag vet jag inte riktigt vad som händer. Jag blev lite sugen på att åka in till badhuset faktiskt men det skulle man ju kanske ha planerat in någon dag innan så hade Saga varit ledig och så hade man ju åkt in tidigt. Tänkte bara att det var bra väder att åka till badhuset :)
Men det får bli en annan dag.

Vad har ni för planer idag?




även STORT GRATTIS till min kusin Malin som fyller 30 år idag!!
Jämnt och allt! Hoppas att du får en riktigt riktigt fin dag och att det är bättre väder i falun än vad det är här! :)

Men vad dålig jag har varit att skriva här på bloggen nu! skärpning måste det bli.
Jag har helt enkelt haft annat för mig och inte haft någon ork att blogga när datorn väl har varit ledig.
Det som hänt på en den senste veckan är väl att jag fått veta att jag får jobba båda semesterperioderna på hemtjänsten i sommar och det är ju bra, pengar behövs.
Vi var in till Mora en dag och jag shoppade lite kläder eftersom att jag växer ur mina kläder nu så det blev en del längre tröjor och tights vilket är riktigt skönt att gå med och det kan ju inte vara bättre mode nu när magen skaa växa, ja inte bara magen det kommer väl att svälla lite varstans antar jag. :)
Vi var ner på brödbodens café en dag också när det var fint väder och åt lite lunch och så köpte vi ju naturligtvis bröd, surdegsbröd och tomat & chili bröd. *MUMS* Riktigt gott bröd är det!
Och igår vart det en sväng till Mora igen men då var det jag och Linda som åkte in och kikade lite, lunchade på kaffestugan och pratade skit som vi tjejkompisar gör :) Trevligt var det.

Imorgon går jag in i vecka 12. Tiden går fort men ändå sakta tycker jag. Den 18 maj ska jag ner och göra ett sockerbelastnings test vilket betyder att man kommer ner till barnmorskan på fastande mage tidig morgon och får dricka någon slags drink och efter det ska man bara sitta där i 2 timmar. Men provet är för att titta hur kroppen hanterar sockret, för att förebygga graviditetsdiabetes.
När jag väntade Saga så gjordes inte såna tester så det kan hända att jag kanske hade grav-diabetes eftersom att hon var så stor. Men vi får väl se hur det blir nu då. Hoppas inte att jag ligger i riskzonen.

Nu väntar duschen.
Hoppas att ni får en riktigt bra dag!!
Många kramar till er <3

Kommentarer
Postat av: Therese

GRATTIS på födelsedagen vännen!! Å fy bubblan för sockerbelastning =P



Kramar!!

2010-05-04 @ 15:42:10
URL: http://theresevarld.blogspot.com
Postat av: Sandra

Sockerbelastningen är VIDRIG att göra! :P Men det går, det med. ;)

2010-05-05 @ 22:30:29
URL: http://sandravardag.blogg.se/

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0