Gravidvecka 12




Barnet är ungefär stort som ett lillfinger ca 6 cm ifrån huvud till stjärt. Tänk att det verkligen ligger ett litet liv i min mage, som växer och växer.
Först igår och idag så har andra reagerat på min mage, den putar ju ut lite nu haha :) Det är roligt samtidigt som det känns som att man har ätit aldeles för mycket :)
Bebisen kan nu le, suga på tummen och rynka pannan, visst är det häftigt att något som är 6 cm kan ligga och suga på tummen ? :)
illamåendet är mycket bättre det är bara när jag blir hungrig som det är påfrestande och illamåendet dyker upp. Tröttheten hänger sig kvar men inte alls lika som innan.

Saga är lycklig över att hon ska få bli storasyster och vill prata om det ganska ofta. Hon har ju sina funderingar och frågor :)

Hoppas att ni har haft en bra dag.
Kramar <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Helt fantastiskt! Grattis, ännu en gång! :)

2010-05-05 @ 22:41:23
URL: http://sandravardag.blogg.se/

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0