Frisörtid = PANIK !!


Hej på er.

Ringde runt till lite olika frisörer idag för att se om det var någon som hade en "akuttid" :) Men dom flesta stänger ju tidigt idag eftersom att det är röd dag i morgon och alla vill ju vara lediga såklart.
Men på hårteamet här i orsa så fanns det tid på fredag så då tog jag ju den såklart. Eftersom att jag har "frisörfobi" efter att ha blivit missnöjd dom flesta gånger jag varit till frisörer så frågade jag om jag skulle få en som var färdigutbildad men nej då. Jag skulle få en ELEV!! Frågade lite snällt om jag inte kunde få en färdigutbildad istället men den frisören var ju så fullbokad så det gick inte *suck* Jag förklarade att det var pga av att jag har "frisörfobi" och blir lite orolig när det är elev som ska fixa i håret men jag kände mig riktigt taskig när jag sa så. Varför egentligen? Det var väl inte taskigt? Jag kan ju inte rå för hur jag känner, dom är säkert jätteduktiga men en av anledningarna till att jag blev extra orolig var att en bekant hade just varit till den salongen och fått en elev som hade klippt så kort på vissa ställen och ojämt så att hon fick lov att spraya håret jättemycket för att det inte skulle spreta...

Jag känner ju också det att man betalar ju jättemycket pengar så då är dét ju klart att man vill bli nöjd..

Jag gick ut på facebook nyss och såg att jag hade blivit tagad av brorsan i en massa bilder. Fastnade verkligen för en bild!!



Från vänster: lillebror Tobbe, störstabror Mattias, mellanbror Daniel, Jag & Saga...

Naturlig och härlig bild på oss syskon, det kan jag ju säga att det inte finns många av :)

Idag går jag in i v 13 på graviditet och nu kan jag säga att det märks på magen! Idag satte jag på mig ett par jeans som jag senast hade förra veckan men NEJ knappen velade absolut inte nå knapphålet så det fick ju bli den här traditionella "sätta gummisnodd färlängningen" haha :D Det fungerar ju i alla fall.
bebisen är ca 10 cm nu och jag har gått in i andra tredjedelen av graviditeten. Illamåendet verkar vara över nu vilket känns väldigt skönt och jag känner mig piggare och gladare.

Imorgon ska jag jobba hela långa dagen, hoppas att det går bra. Saknar Benny väldigt väldigt mycket. Nu har vi ju haft honom hemma så länge så det känns jätte konstigt att han är borta samtidigt som det är skönt och behövligt.

om en timme ska jag hämta Saga sen blir det lite korvstrawganoff och ris *mums* det var länge sen vi åt det. Nu fram tills dess blir det dammsugning och äta chokladboll haha :D

Ha en bra dag allihopa! <3


Kommentarer
Postat av: siv

Vilken härlig syskonskara,så fina ni är och lilla Saga. Ha det bra.

2010-05-12 @ 18:08:25
Postat av: therese

Jätte fin bild =)

2010-05-12 @ 20:24:39
URL: http://theresevarld.blogspot.com
Postat av: Sandra

Oj så längesen det var jag såg Mattias! Härligt att se er allihopa iallafall. :)

2010-05-17 @ 11:19:45
URL: http://sandravardag.blogg.se/

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0