Fallit för frestelse :P




Jag satt och kikade runt lite på nätet och fick syn på en bild med chokladbollar!!! Jag har inte känt mig sugen på något "gott" alls dom senaste veckorna men nu blev jag riktigt sugen :)

Nu står det alltså ett fat med chokladbollar i mitt kylskåp :D haha.. Dom bara väntar på att få ätas och min mage kurrar endast efter dom :)

Undrar om någon av er också kommer att smittas nu och baka chokladbollar???

Idag blev det en del gjort. Jag var in till mora som sagt på arbetsförmedlingen och då hörde kära Therese av sig och jag fick åka till färnäs och ta mig en titt på huset som dom har köpt :)
Riktigt trevligt var det och det kommer att bli riktigt fint för dom där. Just nu håller dom på och ska göra nytt kök. Det ska bli spännande att få åka dit och se hur allt artar sig i huset. En spännande resa :)
Sen fick jag bara lov att åka förbi mc donalds och ta mig en lite  15 kronorsburgare innan jag åkte tillbaka till byn för att hämta Saga. Det blev en sväng till banken och sen hem hit. Mat lagades och så fick vi besök, först av Linda, David och liam och sen kikade också mamma och mormor förbi en snabbis. Saga gick ut och lekte och jag har tvättat och såklart gjoort chokladbollar :)

Hoppas att ni har haft en bra dag också!
Kramar <3

Kommentarer
Postat av: therese

Å jag är glad att du kom, kära fina du!!

2010-05-12 @ 20:25:43
URL: http://theresevarld.blogspot.com
Postat av: Maja

oj, nu kommer jag att baka med. såg så gott ut haha!

2010-05-16 @ 15:43:24
URL: http://baramaja.blogspot.com/

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0