Du & Jag Saga!


Hej på er!

Äntligen så har jag blivit frisk! Jag har legat i magsjuka (som om det behövdes)! Riktigt jobbigt har det varit men det är ju tur att Benny funnits hemma hela tiden. Jag kan inte riktigt minnas när jag hade det sist men efter att ha legat sängliggandes och mått dåligt redan i ca 1 månad så kändes det inte riktigt rättvist att få åka på magsjuka också när det äntligen hade börjat kännas bättre.

Jaja nu får jag  väl helt enkelt ta nya tag. Det är ju det att när man legat över en månad nu så har jag ju tappat muskler och har ingen ork alls i kroppen så nu blir det ju en del att ta igen. Det är mycket att göra hemma och direkt jag gjort något så måste jag sätta mig och vila ett tag och Saga vill jag ju också ta igen lite tid med nu.



Nu är det just jag och Saga som gäller för nu ÄNTLIGEN har Benny kommit iväg till norge för att jobba. Håller tummarna för att allt går bra :)

Har ni klarat er ifrån magsjuka?
Jag tycker nästan att alla haft magsjuka.

Kramar till er <3



Kommentarer
Postat av: Matildan

fy så drygt med magsjuka.... skönt att höra att du mår bättre!

ta hand om dig!

kram från Matilda

2010-05-10 @ 13:33:18
URL: http://matrulsans.blogg.se/
Postat av: lotta karlsson

Hej på dig sötnos!!

Skönt att höra att du mår bättre,nu måste det helt enkelt bli bättre och bättre,både med jobb och dig lilla vän!!Vi håller både tummar och tår!! Kul varje gång du skriver i bloggen,,Ha det gott,hälsa Saga...Många Energikramar från Moster<3

2010-05-10 @ 21:55:31
Postat av: Therese

Skönt att höra att du mår bättre å kul att benny kommit iväg på jobb! =) Vart är bilden tagen på dej å saga? Såg kul ut! //Therese

2010-05-10 @ 23:22:43
URL: http://theresevarld.blogspot.com

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0