Äntligen sommar!


Hej på er.

 Vilken underbar dag det var igår! Jag hade planerat att grilla men ingen trodde mig om att det skulle bli fint väder eftersom att det regnade så på morgonen :) Men ack så rätt jag hade haha.
Soligt och riktigt riktigt varmt blev det ju. När det kom vindar så var dom också riktigt varma och jag kunde inte vara innomhus igår!
Jag satt ute och blundade, satt i gräset och bara njöt av värmen som har varit mer efterlängtad än någonsin! :D

Vi åkte ner och köpte oss en glass såklart, det är ju ett måste en sån dag. :P

Det blev grillning hemma hos mina päron och så spelades det badminton med Saga. Riktigt trevligt.



Det var så varmt så Saga fick gå i kjol och t-shirt och ändå så var hon dyngsur i håret av svett.. :)



Mmmmm :P
Det grillades grönsaksspett, fläskfilé, korv & pappas underbart goda köttfärsbiffar! Så blev det potatis i ugnen och lite olika kalla såser till det... GRILLAT ÄR GODAST :)
Igår kände jag verkligen lycka och ett lugn i mig! Helt undervbart var det att bara känna så efter allt som har varit. Det var längesen nu som jag kände mig så avlappnad och lugn men det måste ju ha haft med vädret att göra och att jag bara kunde sätta mig ner ochh koppla av, andas och bara njuta av tillvaron som jag har längtat så efter!..

Idag är det dessvärre sämre väder igen, det regnar lite när som. Så idag drar vi upp till lintjärn i skattungbyn för lite fiske och korvgrillning eller Benny och Stefan ska upp och fiska men jag och Saga ska  skjutsa dom och grilla korv :)

Många kramar tiill er <3



Kommentarer
Postat av: Helena

Vilken sötnos :D

Nog var det varmt alltid :p

2010-05-17 @ 07:34:51

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0