<3 Tack för era kommentarer <3


Tack så jättemycket för era underbara kommentarer!! Något som man behöver att höra just nu är ju just det att man inte är ensam... Det är ju mera vanligt än man tror..

Det är så himla gulligt att ni bryr er och jag blir rörd när jag läser dom!! Tack för era varma och underbart fina ord!!

<3 Många många kramar och tack till er!! <3

Igår kväll så somnade jag och sov hela natt riktigt bra.. Skönt som bara den. Klev upp till jobbet och jobbade så att jag var klar vid 11 tiden sen drog vi in till mora jag, mamma, Saga, Mattias (bror) och en kompis till honom. Vi letade dop present till lilla Wilma som ska döpas på torsdag <3
Vi gick i affärer, åt och gick i ännu mera affärer, åkte hem och lämnade av Mattias och hans kompis och sen var vi upp till stackmora trädgård och köpte lite blommor och jord.. *pust och flämt* Kom precis hem så vi har alltså varit borta i ca:6 timmar vilket betyder att jag nu är helt slut och har rikitgt ont i fötterna :)

Nu blir det soffan och en kopp te sen vet jag inte.

Hoppas att ni har haft en underbar dag idag!!

och åter igen Tack!..


Kommentarer
Postat av: Therese

Va en bra dag på ikea, men va låååång tid det tog. Skönt att höra att du haft en lite bättre dag. Hur går det med lillamagen? Å hur mkt jobb har du framför dej i sommar? MÅNGA KRAMAR TILL FINA DU!

2010-05-27 @ 22:44:43
URL: http://theresevarld.blogspot.com
Postat av: Therese

Va en bra dag på ikea, men va låååång tid det tog. Skönt att höra att du haft en lite bättre dag. Hur går det med lillamagen? Å hur mkt jobb har du framför dej i sommar? MÅNGA KRAMAR TILL FINA DU!

2010-05-27 @ 22:44:55
URL: http://theresevarld.blogspot.com
Postat av: Sandra

Fast Wilma ska väl döpas på lördag, inte torsdag? ;)

Å jag visste väl att det var Mattias jag såg! Jag blev lite osäker, men tänkte att det måste varit han! :)

2010-05-28 @ 09:17:28
URL: http://sandravardag.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hahaha ja sandra på lördag så ska hon ju döpas. vet inte vad jag tänkte på där haha :D så det kan bli...

2010-05-28 @ 12:05:13

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0