Vill måla om!


Hallå på er.

Vilket fint väder det är ute, synd bara att det ska blåsa så himla mycket. Annars hade det ju varit perfekt väder för att tillbringa dagen ute idag.

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på. Det får bli en dag som man hänger på bara. Bilen har vi ju inte fått igång än så inte kan man åka iväg någonstans heller. Det får ju bli att ta en promenad i såna fall. Vad låst man blir utan bil. Men som tur är så blir det ju rätt årstid nu för att strunta i bilen.

Jag hade velat åka in på ÖB och köpa lite färg så att jag kan måla om här hemma lite. Färgen är ju riktigt billig där men det är väl inte direkt någon bra kvalitet. Men bor man i en hyreslägenhet så har man ju absolut inte lust att kosta på något speciellt utan det får ju bli något billigt och som får duga för att man ska trivas lite bättre.

Köket och vårat sovrum har vi inte gjort något åt alls, det ser precis likadant ut sen vi flyttade hit och jag kan inte förstå varför vi inte har gjort någonting åt det för det ser riktigt hemkt ut haha.
I köket har vi gröna väggar och i sovrummet har vi någon ful rosa nyans. Så nästa gång vi ska till ÖB blir det att köpa färg.

Ha en trevlig dag. :)
Kramar

Kommentarer
Postat av: Sandra - Magsäcksoperation i siktet

Det är inget fel alls på ÖB's färg! Har målat om tre lägenheter med den färgen, å det sitter så bra så! :D

2010-03-05 @ 10:54:34
URL: http://sandravardag.blogg.se/

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0