Jobb jobb.. :)


Måste börja med att skriva:
Stort Grattis till min vän Therese och hennes familj som fått igenom ett lån till att köpa hus!!
Tänk vilken glädje och lycka!
Jag är jätteglad för eran skull.. Hojta till om det behövs hjälp med något! :) VA ROLIGT! Kramar till er <3



Här är min nya lilla ängel jag köpte :) Tro vad man ska lägga i bladet? Ett litet ljus kanske?

Nu skaajag kila iväg på jobb. Jobbar 12:00 till 16:30 idag, sen jobbar jag fre, lör och sön också 7:30 till 14:00. Skönt men samtidigt oroligt pga hjärtklappningen som kommer och går. Håll tummarna för att det går bra!

Idag är det våffeldagen och det vankas våfflor här hemma tills jag kommer hem :) Ska ni också äta våfflor idag?

Ha en riktigt bra dag! <3


Kommentarer
Postat av: Therese

Tackar, men nu va det ju nåt som va oklart igen så idag kommer det slutgiltiga beskedet, håll tummarna!!! Annars finns det som sagt andra banker =) Men hon på banken trodde idag- att det INTE skulle vara nå problems, så kan ni oxå flytta t färnäs i framtiden så blir det fina fisken =) Många kramar till dej, är happy 4 you oxå... Det vet du ju =)

2010-03-25 @ 14:59:36
URL: http://theresevarld.blogspot.com
Postat av: lotta karlsson

Hej Hej!!

Vilken underbar och fin ängel du köpt!!Undrar var??

Hoppas du mår bättre,tänker på dig!!Kramiz<3 Moster.

2010-03-25 @ 16:55:26
Postat av: Emelie

Hej moster :)

Jag sprang in på orsa kullan och hittade den där för 98:- tror jag att det var :) Riktigt söt och passar ju bra ute i sommar kanske eftersom att den är i betong.

Tack för att du tänker på mig! hälsa hem.. Många kramar till dig! <3

2010-03-25 @ 20:00:21
URL: http://vitinspiration.blogg.se/

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0