Trött!


Idag har jag varit trött hela dagen.. Inget nikotin har det varit och det har gått riktigt bra faktiskt! känner mig stolt och hoppas att det fortsätter så.

Jag har spenderat denna dag på soffan under filten. Jag antar att man blir trött av det som hänt och trött av att både vänja av sig kaffe som jag annars dricker i mängder och cigg som jag också röker i mängder.
Nu ikväll blir det också soffan med en kopp te kanske och så blir det först att titta på det okända på 4+ och sen på fuskbyggarna :)

Saga har precis badat efter att ha varit ute nästan hela dagen och lekt och nu är det ju såklart bollibompa :)

Hoppas att ni haft en bra dag och får en riktigt fin kväll..
Kramar.


Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0