The wizarding world of Harry Potter!!


Nu gäller det att spara pengar mina vänner!
Jag vart helt till mig när jag såg att dom i Orlando Florida slår upp portarna till The wizarding world of Harry Potter i juni i år!
Jag älskar verkligen Harry Potter filmerna och jag tror att många drömt sig iväg om hur det skulle vara att få leva så där :)
JAG VILL DIT!
Nog för att man alltid har velat åka till Disney land men nu tror jag att jag skulle välja Harry Potter före haha.

I The wizarding world of Harry Potter kommer man att få uppleva i stort sett allt som man har sett i filmerna. Köpa din första riktiga trollstav, äta konstigt godis, besöka hogwards, strosa runt i Hogsmeade och kika runt i olika konstiga och förtrollande affärer, gå på dragon challenge och åka en massa kusliga och roliga åkattraktioner! :)

Här kommer lite bilder på hur det är tänkt att det ska se ut när det är färdigt.













Alltså nu i Juni öppnar dom upp parken. Visst skulle det vara roligt att åka dit?!
Är ni lika förtrollad av Harry Potter filmerna som jag?

Nu vet jag vad jag ska försöka spara ihop pengar till! Vilken upplevelse.


Kommentarer
Postat av: Therese

Jupp smeg får det bli =) vill helst ha det största men allt är en kostnadsfråga... Så jag får nog nöja mej med ett mindre... Vi kanske kan anställa benny som köksrivare =) Så kan du få en femhundring till din Harry Potter resa =) Hahaha. Ja visst vore det väl en fantastisk upplevelse att få åka!?



KRAMAR!!

2010-03-29 @ 16:55:30
URL: http://theresevarld.blogspot.com
Postat av: Therese

MERA BLOGGANDE VILL JAG SE =) Vi är ju så dåliga på att ses, så då vill jag se dej mer här =) Hoppas med hela mitt jag att allt bara är fint med dej å familjen...

2010-04-04 @ 21:57:18
URL: http://theresevarld.blogspot.com

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0