Promenad i det fina :)


Godag.

Vaknad upp i morse av en liten söt Saga som stod och pickade på mig och sa att frukosten var färdig :) Skönt att få vakna upp och bara gå och sätta sig vi d frukostbordet.
Efter frukosten vart det ju såklart att färga håret igen så att slingorna skulle få någon färg, vill ju inte gå ut i morotsfärgade slingor haha :)

Så här vart det i alla fall.



Jag klippte till luggen också. Jag fick lite beslutsångest om jag skulle låta luggen växa ut igen eller om jag skulle klippa den men jag valde att klippa den i alla fall. Om jag inte vill ha lugg så är det bara att ta ett spänne eller spraya till :)



Jag vart nöjd i alla fall. Luggen kanske ska vara lite kortare men det blev en snabbklippning efter som att vi skulle iväg.
Jag, Benny och Saga tog oss en skön promenad ner till Sagas faster för att dom skulle spendera dagen ihop och så skulle hon ju få sova där också så då var ju hon lycklig. :)
Det var meningen att vi skulle ta en promenad ner på sjön men Saga orkade inte det, bowla tänkte vi också att vi skulle göra men bowlingen öppnade ju inte fören kl 16:00 så det får vi ta en annan dag också då.

Sen när jag och Benny skulle knata hemmåt igen så började det blåsa storm nästan haha. Men solen sken ändå och stormen gav sig efter ett tag men det var riktigt jobbigt att få fullt med snö blåsandes upp i ansiktet när man gick, men det är typiskt när vi ska ut och gå :D



Det känns att solen börjar värma nu och det är såååå skönt :)



Benny gick hem till Stefan för att spela lite biljard och jag gick hem en sväng och sitter nu här och skriver innan jag ska bort till mina föräldrar för att färga mammas hår. Idag är det hennes tur att få slingor (tjänster & gentjänster) :)

Sen ikväll blir det nog en myskväll med film eftersom att Saga inte är hemma :)

Ha en riktigt trevlig dag i det fina vädret.
Kramar.


Kommentarer
Postat av: Sandra - Magsäcksoperation i siktet

Du är så vacker Emelie! :)

2010-03-02 @ 19:32:40
URL: http://sandravardag.blogg.se/
Postat av: helena

Fina kort det var :)

2010-03-02 @ 20:12:55
Postat av: Emelie

Tack så jättemycket till er båda.



Många kramar till er <3

2010-03-02 @ 20:58:10
Postat av: Dee_Jay

Vad fin du blev i håret syrran! :)

Ser att du försöker sluta röka, vad bra! Fick mig att tänka på ett gammalt blogginlägg på min gamla blogg. Fick lov att leta upp det: http://mamiel.blogspot.com/2005/10/smtt-apatisk-idag.html#links



Hoppas allt är bra med er!

Kram!

2010-03-04 @ 00:37:02
Postat av: Emelie

Tack brorsan :)

Läste ditt inlägg, va gullig du är <3

Ja jag försöker i alla fall men det är ju som sagt riktigt svårt. Men jag vet att jag kommer att lyckas även om det kan ta tid. Och skulle jag bli med barn så hade jag ju slutat på en gång såklart och då ska jag baskemig inte börja igen.



Kramar till dig världens bästa bror! :)

2010-03-04 @ 12:03:14

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0