Pizzadag :)


Hej på er!

Har jobbat, promenerat till ica och handlat med mina 2 :), kommit hem och ätit 3 tuggor av ett omoget päron och satt mig vid datorn :)
Benny och Saga leker inne i hennes koja.. Gissa hur glad hon var när hon förstog att hon skulle få sova i sin koja igår kväll :) Helt överlycklig. Nästan så att man vart lite avis haha.

Idag blir det ingen matlagning. Det blir en pizza i stället. Jag tycker att dom som man köper i frysdisken på affären kan vara riktigt goda och billiga är dom ju också. ICAs egna tycker jag nog bäst om faktiskt och willys har också någon som är god. Brukar ni köpa sån pizza?
Det är bra att ha hemma i frysen och ta fram som nu tex när man inte orkar eller har lust att laga något.
I norge äter dom riktigt mycket fryspizza, specielllt till lunch har jag märkt varje gång jag är dit :)

Efter pizzan hade jag inte tackat nej till att jäsa ner i en sån här fåtölj



Eller vad säger ni? :)

Kramar <3

 


Kommentarer
Postat av: Therese

Icas fryspizza är god, eller tro om det är icas vi brukar köpa!? Vi brukar köpa en som är stor å tjock å den blir flera mätta på, billigare å nästan godare än på pizzerian =)

2010-03-26 @ 21:17:54
URL: http://theresevarld.blogspot.com

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0