Om"tumlande"


Vilket konstigt väder vi har, vill inte riktigt bestämma sig verkar det som :)

I morse öste snön ner till skillnad ifrån igår (varmaste dagen hittills i år) det kom ner hur mycket som helst. Riktigt tråkigt var det att se så vi bestämde oss för att ha en inne dag.



Så här såg det alltså ut i morse ifrån mitt vardagsrumsfönster när snön vräkte ner..



och så här ser du ut just nu för stunden :)
Benny passade på att springa ner och handla nu när solen kikade fram och jag och Saga lyxade till det med lite glass :) Barn älskar ju glass och dom flesta mammor också haha.
Speciellt om det är maränger och chokladsås till :P



Idag har vi haft en inne dag som sagt men inte Saga. Barn går ut och leker i vilket väder som helst, helt fantastiskt. Jag skulle tvätta kläder men hade gjärna velat ha en torktummlare eftersom att jag skulle tvätta våra morgonrockar.
Jag har ju tvättmaskin inne så jag tvättar ju aldrig ute i våran gemensamma tvättstuga. Det kanske är 1 år sedan som jag var där ute sist och sen har jag lyckats slarva bort nyckeln till cylindern. :S
Men i alla fall så bad jag Benny gå ut och kika om det fanns en tvättid så kunde jag för ovanlighetens skull tvätta upp allt där ute.
Benny kommer in och talar om att det var väldigt komiskt. Sist vi använde tvättstugan så hade vi just detta datum och den tid som vi behövde för att tvätta haha. Våran cylinder satt alltså på den 21:a kl 12:00 - 16:00 :D Häftigt va? Det har väl någon mening antar jag..



Idag blir det finmat Fläskfil'e, potatishalvor i ugn och god sås till det :) Benny är nog kocken idag.
Nu ska jag ut och hämta sista tvätten och sen blir det att leka lite med Saga.

Ha en fortsatt bra dag! <3

Kommentarer
Postat av: Sandra - Magsäcksoperation i siktet

Haha! Bra där, med cylindern. ;) Tur att du fick tvätta lite då, som är så roligt. :P

2010-03-21 @ 16:03:03
URL: http://sandravardag.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, den med cylindern va bra!! =)



Hoppas ni alla mår fint. Krama om!

2010-03-21 @ 21:18:38
Postat av: :D-K /Dennis

På tal om glass :P SIA Glass Maple Walnut är galet god :D Smakar lönnsirap å så är det valnötter i den! Farligt mumsig :) Och FARLIGT farlig om man inte tål nötter :p

2010-03-21 @ 21:52:10
Postat av: Emelie

Haha ja det med cylindern var ju väldigt komiskt :)



Dennis. Jag stog faktiskt och tittade på den glassen och var väldigt sugen på att köpa den :) är den så god så måste jag ju prova den sen :)



Kramar till er!

2010-03-22 @ 10:53:23
URL: http://vitinspiration.blogg.se/

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0