Nu är det kört.


Halloj.

Jag höll på att få ett nervöst sammanbrott tidigare idag. Suget efter att röka blev aldeles för stort, jag började gråta för ingenting egentligen under loppet av 5 min!
Riktigt jobbigt blev det. Jag gjorde inte i ordning nå kaffe på morgonen eftersom att kaffe och en ciggarett på morgonen är ett måste för mig och eftersom att jag försöker sluta röka så tänkte jag att det skulle bli mycket lättare om jag struntade i kaffet men ack så fel jag hade. Jag vaknade ju 7 i morse men när klockan var ca 12 så blev det aldeles för mycket. Benny drog ner på byn för att uträtta några ärenden utan att tala om att han skulle iväg vilket gjorde mig irriterad, samtidigt som jag var ut och gjorde ett tappert försök att starta biöen igen men lyckades ju såklart inte utan stog och svor över vilken skitbil jag har sen så gick jag in och då ringde min kära vän Linda och undrade om hon kunde kika förbi vilket jag avrådde henne till haha.

Men Linda kikade förbi ändå med ett paket cigg efter att jag talat om hur jag mådde :) Jag vart ju såklart överlycklig och gick ut och rökte på en gång samtidigt som jag fick ångest såklart.
Jag ska lyckas sluta och så är det bara men det kommer väl att ta den tid det tar antar jag.

Nu har vi precis ätit lite mat så nu ska vi väl bort till mammsen och pappsen och äntligen få håret färgat! :)

Vi får se om det blir utgång i helgen. Linda velade gå ut på vasaloppstältet så hon tjatade som bara den att jag ska hänga med :)
Vi får se hur det blir. Jag är ju aldrig ut annars så det skulle ju faktiskt vara skoj att få komma ut lite någon gång. Det som jag inte ser fram emot i sånna fall är ju kylan *Brrr* Det är aldrig roligt att gå ut vintertid så frusen som jag är haha och inte vill man gå med hur mycket kläder som helst heller när man ska ut.

Hoppas att ni har haft en bra dag.
Kramar

Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0