Lördag!


Ja nu är det ju som sagt lördag och helt OK att äta gott :) Jag äter tyvär gott allt för ofta men nu ska jag försöka ändra på det.
Ska försöka att hålla mig till endast lördagar hädanefter. Tro hur det ska gå? :)

Det sägs ju att man går upp i vikt när man slutat röka och då måste man väl försöka att hålla efter lite med det goda tror jag, eftersom att jag inte alls trivs med mig själv om jag går upp..
Men men man vet aldrig hur ens kropp reagerar.

Har ni haft en bra dag? Hur har ni tagit reda på dagen?


Vi  tog en långpromenad och på ett garagetak så droppade det så mycket vatten att det såg ut som ett vattenfall! Idag har det verkligen varit varmt ute. Vi gick hem till mina föräldrar efter att ha handlat och fick äta lite mat. Benny och pappa ska titta på fotboll idag så myskvällen med godis blir väl här hemma hos mamma och pappa till vi ska hem. :)



Slänger in en bild på ett vackert slott beläget i skottland! Det gröna landet, dit skulle jag verkligen vilja åka någon gång. Vilka magnifika slott dom har och en obeskrivligt vacker natur!

Trevlig kväll <3

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag har skrivit... Till min pappa, det är en hel novell (uppgift på svenskan) men jag vågade bara lägga ut inledningen =)



Appropå "magiska tillfällen" Jag tror de finns hela tiden, men att vi är för upptagna av allt annat hela tiden, så vi går miste om dem.



Puss å kram på dej vännen, hälsa familjen!

2010-03-20 @ 20:52:24
URL: http://theresevarld.blogspot.com

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0