Lite bilder ifrån sovrummet :)


Här kommer lite bilder på hur det blev i sovrummet. Tyvär så var Benny snabb med att börja riva ner så det blev ingen förebild men jag tog i alla fall bild på hur väggarna såg ut innan.





















Nu är det äntligen klart! Det blev sent igår, vi fick lov att måla 3 gånger i alla fall så det blev att sova på soffan för min del i alla fall :D
Benny fick knöla ner sig bredvid Saga i hennes säng.

Nu på morgonen var det bara att sätta igång med att plocka och städa! Men nu känns det så SKÖNT att det är klart och nu känns det nytt, rent och fräscht vilket är en mycket trevlig känsla :)

Överkastet vart jag nöjd över, nu är ska det bara köpas in lite kuddar sen. Tavlorna är köpt på jysk. Fönstret ovanför sängen är köpt på återvinningen i mora för en tia. Stegen har vi snickrat och målat själv av återvunnet trä som bara legat ute i skogen. Möblerna är inköpta för många år sedan på IKEA.
Någonting som jag tycker är roligt och intressant är om man kan hitta något gammalt, rusta upp, måla, kanske göra om lite och så blir det något riktigt fint!
Man återvinner vilket är bra för miljön, det är billigt och ibland tom gratis, och man är stolt över att ha skapat någonting själv.

Har ni något spännande projekt på G? Berätta gärna!

Nu börjar jag bli hungrig!
Idag blir det kokt torsk, potatis och äggsås. *mums* Jag är ingen fiskmänniska men ibland är det faktiskt gott :) Det beror på vad det är för sås till och så vill jag helst ha panerad fisk i sånna fall.
Vad blir det för mat åt er idag?

Ha en riktigt bra dag!
Kramar <3

Kommentarer
Postat av: siv på jobbet

Vad fint det blev,och så fint ni har det.Ha en trevlig helg.

2010-03-19 @ 14:38:39
Postat av: Therese

Blev suuuper fint!!

Va mycket lika grejer vi har =)

Jätte fin stege, sån måste vi bygga också =)

Ja projekt vet du ju, å om det blir så så är det massa projekt på G!! =) Men annars har vi ju också nyss gjort sovrummet..



Mat? Jadu... Blir nog korv å makaroner till barnen å äggröra till mej, har ingen riktig ork å lust att engagera mej i köket idag =)



Kramar!

2010-03-19 @ 15:34:23
URL: http://theresevarld.blogspot.com
Postat av: Emelie

Tack så jätte mycket siv! Man gör det lilla man kan när man bor i hyreslägenhet :) Kul att du hittat hit. Ha en trevlig helg du också så ses vi på jobbet.

Kramar.

2010-03-19 @ 17:16:48
Postat av: lotta karlsson

Hej sötnos!!

Jätte, Jätte!!Fint det blev,,,,ni är så duktiga!!Var har du köpt den fina ängeln??Verkligen fin!!Hälsa familjen,,Kramiz<3 <3 Moster

2010-03-19 @ 20:49:57
Postat av: Therese

Ja vi har ju det, lika stil alltså! =)

Hoppas att du å familjen får en fin helg!! Bättre än den förra! KRAAAAAMAR

2010-03-19 @ 20:52:22
URL: http://theresevarld.blogspot.com
Postat av: Emelie

Tack moster! :)

Ängeln köpte jag på jysk i julas och gav kanske 150:- för den. Kommer ihåg att den var riktigt billig. Ja den är verkligen fin. Ha en trevlig helg! kramar <3

2010-03-20 @ 07:43:10

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0