Kvällspromenad.


Kom precis hem ifrån en kvälls powerwalk ifrån mina föräldrar och det var riktigt skönt! Det är så härligt att komma hem efter att det har varit kallt ute, att komma in i värmen, känna flåset och bara sätta sig och känna att nu har man gjort någonting bra för hälsan :)
Nu sitter jag och njuter och värmer upp mig och väntar på att Saga ska komma hem efter att ha varit borta nästan hela dagen med Malin och lilla wilma.

Snart blir det duschen och sen ska jag lägga ner mig i sängen och bara myyysa :)

Godnatt och sov så gott!
Kramar till er alla som kikat in.

Kommentarer
Postat av: Therese

Hej gumman. Nu har jag länkat dej på min blogg! =) Hoppas att allt bara är fint med dej och Benny. Och att ni haft en fin kväll hos föräldrarna! Många kramar!

2010-03-05 @ 21:56:41
URL: http://theresevarld.blogspot.com

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0