Köket före och efter :)


Hello everybody!

Igår var det fullt upp ifrån vi slog upp ögonen till dom slöt sig igen *puh* Men samtidigt så är det ju skönt att känna att man har gjort någe.



Tulpanerna blir bara finare och finare :)

Igår då tog vi tag i köket ÄNTLIGEN! Det finns nästan inge vägg alls där inne men ändå så gör det så stor skillnad  på det lilla som är.
Vi köpte antikvit färg vilket betyder att på mörkgrön tapet så vart det 3 strykningar med färg för att det skulle täcka men det gick ju fort eftersom att det är så lite att måla.
Färgen torkade på 1 timme så därför hann vi klart igår eftesom att vi började så tidigt.

Så här hemskt var det innan:



Tänk att vi har stått ut med det där ända sen vi flyttade hit (5½ år sedan) :S Vi förstog inte det själva faktiskt. Jag menar, den enda tiden på året som den där färgen passar in är ju runt jul haha.



         Köket innan målning. ------>                      

Resultatet blev:






Tänk vad lite färg kan göra egentligen. :)
Nu längtar jag till att få sätta igång i sovrummet! Idag har jag jobbat hela dagen så idag blir det inte av att börja med det i alla fall.

Nu blir det att bara sitta ner och ta det lugnt för nu är jag riktigt trött. Jag antar att det blir en kopp te som vanligt innan sängen.
Imorgon hoppas jag att jag har en massa ork och energi till att göra någonting men tyvär så brukar ju den där orken och energin svika. Om man ändå kunde få lite utav barns energi då hade man nog haft mycket på tapeten haha :)

Benny tog en bild på mig precis haha.
Så här ser en trött och bloggande Emelie ut just nu :D
                                        
                                       

Ha en skön kväll! <3

Kommentarer
Postat av: Malin

herregud så fint köket vart emelie .. ett nytt kök ju :) .. härligt !!

2010-03-17 @ 21:12:42
URL: http://wilmaholmberg.blogg.se/
Postat av: Therese

Blev jätte fint!

2010-03-17 @ 21:23:53
URL: http://theresevarld.blogspot.com
Postat av: lotta karlsson

Hej vännen!! Gud så fint det blev!!!Jätte duktiga ni är!! Love you!! Moster<3 <3

2010-03-18 @ 16:48:22
Postat av: Emelie

Tack så jätte mycket. Jag är nöjd. Det är en stor lättnad att få bort det gröna ! :)

Kramar <3

2010-03-18 @ 18:35:46

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0